مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-05دانش

کتاب « بایومیمیکری و بایونیک» منتشر شد


کتاب «بایومیمیکری و بایونیک» الگو برداری از طبیعت و جانداران به عنوان مدلی برای طراحی و معماری از سوی مرکز انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان البرز وارد بازار نشر شد.

- ایسنا/البرز کتاب بایومیمیکری و بایونیک الگو برداری از طبیعت و جانداران به عنوان مدلی برای طراحی و معماری از سوی مرکز انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان البرز وارد بازار نشر شد.

کتاب بایومیمیکری و بایونیک با تألیف سید علیرضا موذن، کارشناس ارشد مهندسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و دکتر غزال صفدریان استادیار و عضو هیئت علمی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیشگفتار کتاب بایومیمیکری و بایونیک آمده است؛ دلیل انتخاب این مطالب، بررسی موشکافانه و روند الگوبرداری از طبیعت و جانداران و نهایتا استفاده از آن اطلاعات در زمینه طراحی و معماری بصورت صحیح بوده است، که در عمل، معنی واقعی بایومیمیکری، زیر مجموعه های آن و طراحی پایدار را نشان می دهند، در همین راستا نیز به بررسی نمونه های موردی موفق در این زمینه و شیوه الگوبرداری آنها از طبیعت پرداخته شده است که با توجه به این مسئله، که در اکثر طراحی های صورت گرفته به شیوه معماری پایدار در کشورمان، نبود الگوبرداری صحیح از طبیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب « بایومیمیکری و بایونیک» منتشر شد

کتاب « بایومیمیکری و بایونیک» منتشر شد