مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-05دانش

در سال 99 کمک های نیکوکاران برای آزادی زندانیان نیازمند 51 درصد رشد داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر کل زندان های استان تهران اعلام کرد: تعداد زندانیانی که با کمک های نیکوکاران در سال گذشته آزاد شده اند، - مدیر کل زندان های استان تهران اعلام کرد: تعداد زندانیانی که با کمک های نیکوکاران در سال گذشته آزاد شده اند، نسبت به سال 98 بیش از 51 درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر کل زندان های استان تهران اعلام کرد: تعداد زندانیانی که با کمک های نیکوکاران در سال گذشته آزاد شده اند، نسبت به سال 98 بیش از 51 درصد رشد داشته است.

سیدحشمت اله حیات الغیب اظهار داشت: در اجرای برنامه های تحولی قوه قضاییه و تأکیدات ریاست سازمان زندان ها، مراجع قضایی و مددکاران زندان ها تلاش مضاعفی به عمل آورده اند تا حد امکان، مددجویان نیازمند از بیشترین ارفاقات قانونی بهره مند شوند و همزمان نیکوکاران نیز بیش از گذشته به میدان بخشش و ایثار آمده اند تا با پرداخت بدهی این افراد، هم ثواب کار خیر آزادی گرفتاری را کسب نمایند هم شکات به حق قانونی خود برسند.

مدیر کل زندان های استان تهران خاطر نشان نمود: در سال گذشته تعداد 634 نفر از زندانیان بدهکار با کمک های نیکوکاران استان تهران و تلاش مرکز مراقبت بعد از خروج آزاد شدند و این آمار رشد 51 درصدی نسبت به سال 1398 را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال 99 کمک های نیکوکاران برای آزادی زندانیان نیازمند 51 درصد رشد داشته است

در سال 99 کمک های نیکوکاران برای آزادی زندانیان نیازمند 51 درصد رشد داشته است