مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-04سياسي

بسته آموزشی «گام های کودکانه با قرآن» منتشر شد


مجموعه کتاب های گام های کودکانه با قرآن با رویکرد شناسایی و رفع کاستی های موجود در محتوا و شیوه های آموزش قرآن به کودکان، توسط انتشارات کتاب کار و به قلم فاطمه سادات سمنگانی فرد منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعلیت های دینی خبرگزاری فارس در راستای گام دوم انقلاب و با توجه به سفارشات و تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم آشنایی با زبان قرآن از سنین پایین، تمرکز اصلی این کتاب ها بر این موضوع قرار گرفته است.

با وجود اینکه سال ها آموزش زبان عربی جزء دروس پایه و مقدماتی مدارس ایران بوده ‏است اما شیوه‏ های جذاب و دلپذیر و آسانی برای تازه‏ واردان کم سن و سال به این عرصه به کار گرفته نمی شده و این امر همواره نوعی دلزدگی از یادگیری زبان عربی را ایجاد می‏ کرده ‏است، اما در دوره‏ معاصر با رویکردهای متنوع و جدید به آموزش زبان در سطح دنیا مواجه هستیم؛ شیوه آموزش تصویری با ویژگی‏ های جذابش، خشکی و دشواری آموزش زبان را به شدت تحت الشعاع قرار می‏ دهد و از این رو قابل استفاده برای خردسالان پیش از دبستان است.

علاوه بر اینکه رنگ‏ آمیزی و تمرینات برچسب‏دار، شیرینی و جذابیت این نوع آموزش را دو چندان کرده ‏است.

وجه تمایز این کتاب از سایر کتب آموزشی متداول و مشابه، که در حال حاضر مورد استفاده مؤسسات و مراکز قرآنی قرار دارند، این است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته آموزشی «گام های کودکانه با قرآن» منتشر شد

بسته آموزشی «گام های کودکانه با قرآن» منتشر شد