مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-04پزشكي

دمنوش هایی برای مقابله با کرونا


از دیرباز و در طب سنتی ما دمنوش هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن وجود داشته که در وضعیت کنونی که کرونا شیوع پیدا کرده بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

- ایسنا/لرستان یک متخصص طب سنتی گفت: از دیرباز و در طب سنتی ما دمنوش هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن وجود داشته که در وضعیت کنونی که کرونا شیوع پیدا کرده بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

نعمت اله مرادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در این روزهای کرونایی یکی از مهم ترین کارها تقویت سیستم ایمنی بدن است.

وی با اشاره به این که ابتلا به کرونا می تواند با مشکلات تنفسی مختلفی برای بیماران مبتلا همراه باشد، عنوان کرد: حتی اگر به کرونا مبتلا شده و آن را پشت سر گذاشته باشید، باز هم ممکن است در ساعاتی از روز دچار سرفه های ناگهانی، تنگی نفس یا خس خس سینه شوید.

مرادی با اشاره به این که از زمان های قدیم ریشه شیرین بیان برای درمان بیماری های مختلفی از جمله آسم و آلرژی مورد استفاده قرار می گرفته بنابراین ما نیز می توانیم از این گیاه برای بهبود سیستم تنفسی در شرایط شیوع کرونا کمک بگیریم، عنوان کرد: مصرف روزانه بیش از یک فنجان دمنوش شیرین بیان می تواند عوارضی برای بدن در پی داشته باشد، برای تهیه دمنوش شیرین بیان بهتر است که مقداری از ریشه آن را داخل آب جوش بریزید و 10 تا 20 دقیقه اجازه دهید تا دمنوش شما آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمنوش هایی برای مقابله با کرونا

دمنوش هایی برای مقابله با کرونا