مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-04بين الملل

انصارالله به تصمیم احتمالی شورای امنیت درباره یمن واکنش نشان داد


انصارالله یمن به تحرکات جدید شورای امنیت سازمان ملل درباره یمن واکنش نشان داد و تأکید کرد که هر گونه فعالیت جدید شورا تنها زمانی که در راستای خدمت به منافع یمن باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام رییس هیأت مذاکره کننده تشدید می کند و فایده ای برای برقراری صلح ندارد و زمان جنگ را به درازا می کشاند .

رییس هیأت مذاکره کننده یمن اشاره دارد به اظهارات مقامات آمریکایی که هنوز محدود به نبرد مأرب است و محاصره و درد و رنج مردم این کشور در آن نادیده گرفته شده است.

محمد عبدالسلام در ادامه گفت: هر گونه فعالیت جدید شورای امنیت قابل تحقق نخواهد بود مگر اینکه ابتدا در خدمت به مصلحت مردم یمن باشد .

عبدالسلام ادامه داد: مردم یمن به کسی که حقوق آن ها را در زمینه امنیت، صلح و حاکمیت مراعات نمی کند، توجهی نمی کنند .

در عین حال، محمد علی الحوثی عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن نیز در حساب کاربری خود در شبکه توییتر در این خصوص نوشت: ما یک نگرش برای حل وفصل و صلح داریم؛ می خواهیم به این نگرش ما برای حل وفصل در شورای امنیت گوش فرا داده شود .

این اظهارات پس از آن است که شامگاه دوشنبه (دیروز)، شبکه المیادین به نقل از منابع خود گزارش داد که تحرکاتی در سطح بین المللی و سازمان ملل برای پایان دادن به جنگ یمن در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله به تصمیم احتمالی شورای امنیت درباره یمن واکنش نشان داد

انصارالله به تصمیم احتمالی شورای امنیت درباره یمن واکنش نشان داد