مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-05-03اقتصادي

اولویت دستگاه های اجرایی خوزستان پاسخگویی به درخواست مردم باشد


پاسخگویی سریع به درخواست های مردمی، تفسیر قانون به نفع مردم و حذف بروکراسی اداری در اولویت اقدامات دستگاه های اجرایی این استان قرار گیرد.

- ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز دوشنبه در نشست شورای اجتماعی و فرهنگی استان خوزستان، گفت: اگر دستگاه های اجرایی به وظایف ذاتی خود رسیدگی کنند، این امر باعث امید به مردم می شود که لازم است دستگاه های اجرایی کار خود را رها نکرده و در مسیر رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه های اجرایی مشکلات مردم را شناسایی کنند به آنها احترام بگذارند و با بروکراسی اداری مردم را اذیت نکنند، افزود: همان طور که اکنون سپاه و بسیج با اقدامات خود موجب نزدیک شدن به مردم شده اند، دستگاه های دولتی نیز باید تلاش به مردم نزدیک شوند و مشکلات آنها را برطرف کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به نقش عوامل متعدد در مشارکت در انتخابات، بیان کرد: مشکلات روزمره مردم یکی از عواملی است که تأثیر بسیار چشمگیر و به سزایی را بر روند مشارکت دارد و از سوی دیگر امید است که بحث رفع تحریم ها تا قبل از انتخابات به سرانجام برسد چرا که اگر تحریم رفع شود، خود به خود وضعیت روانی آرامی در سطح جامعه ایجاد می شود و با کاهش نرخ ارز در پی آن می توان شاهد تغییرات محسوس در زندگی مردم نیز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دستگاه های اجرایی خوزستان پاسخگویی به درخواست مردم باشد

اولویت دستگاه های اجرایی خوزستان پاسخگویی به درخواست مردم باشد