مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-03سياسي

آزادی 290 نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ با کمک نیکوکاران


معاون قضایی زندان های استان تهران گفت: با کمک نیکوکاران و نهادهای حمایتی و تلاش مددکاران زمینه آزادی 290 نفر از مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر فتحی معاون قضایی زندان های استان تهران اظهار کرد: بسیاری از زندانیان جرایم عمد و غیر عمد با توجه به داشتن شاکی خصوصی و به تبع آن اعمال ماده 696 قانون مجازات اسلامی و ماده 3 نحوه اجرای محکومیت های مالی در صورت اتمام حبس تا استیفای حقوق شاکی باید در حبس بمانند و این امر یعنی محرومیت بیشتر از زندگی اجتماعی و زمینه سازی بروز آسیب های فردی، خانوادگی و اجتماعی بیشتر است.

سرپرست ندامتگاه تهران بزرگ افزود: در این راستا در جهت جذب مشارکت های خیرین نیکوکار در جهت کمک به آزادی زندانیان نیازمند و اقشار آسیب پذیر واجد شرایط، با رایزنی انجام گرفته با خیرین اقدام به جذب کمک های مادی جهت آزادی این افراد که علیرغم پایان حبس به علت مشکلات مالی قادر به پرداخت بدهی خود نبودن نمودیم و با تلاش شبانه روزی واحد مددکاری زندان و رایزنی با شکات رضایت های لازم اخذ و مددجویان آزاد شدند.

فتحی ادامه داد: از مهمترین اموری که توسط مددکاران اجتماعی انجام پذیرفت مداخله مستمر جهت اخذ رضایت از شکات زندانیان بود که این رضایت از طریق همکاری وسیع و گسترده و حمایت های مادی خیرین محت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 290 نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ با کمک نیکوکاران

آزادی 290 نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ با کمک نیکوکاران