مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-03فرهنگي

نمایشگاه مجازی سفره ‎های افطار در یونان برگزار شد/ نمایش آثار 30 عکاس ایرانی


32 اثر منتخب از برگزیدگان شش دوره مسابقه عکس سفره های افطاری در نمایشگاه عکس سفره های افطار از سوی رایزنی فرهنگی ایران در یونان به نمایش گذاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دسترس عموم قرار می گیرد.

تصاویر منتخب این نمایشگاه مشتمل بر 32 عکس متعلق به 30 عکاس از نقاط مختلف کشور است که عمده این تصاویر با رویکردی که مناسب مخاطب خارجی باشد و بتواند زیبایی های فضای معنوی سفره های افطار و علاقه خانواده ها و مؤمنان ایرانی را به نمایش درآورد، انتخاب شد.

لازم به ذکر است که داوری این آثار که از بین صدها اثر ارسال شده در طول شش دوره مسابقه عکس سفره های افطاری انجام شده بر عهده اساتیدی چون محمد ستاری، محمدمهدی رحیمیان، محسن راستانی، محمود عبدالحسینی، ساعد نیک ذات، فرهاد سلیمانی، رسول اولیاءزاده، فرامرز عامل بردبار، حسین فاطمی و منصوره معتمدی بوده است.

هنرمندانی که آثارشان در این رویداد فرهنگی به نمایش در آمده است به ترتیب حروف الفبا عبارت اند از احمد آقاسیانی، میثم امانی، مهتاب بحریانی، محمد توکلی، حسین جاودانی، مهدی حاجیوند، صادق حسینی، مرضیه حیدرزاده اقدم، میثم دهقانی، فرامرز عامل بردبار، محمد عباس نژاد فرد، مهدی عباسی، مهدی عقیقی، امیر عنایتی، معصومه فریبرزی، محمد قدرتی وایقان، مرجان طایی، فاطمه قلویسی، احمدرضا کریمی، احسان کمالی، دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی سفره ‎های افطار در یونان برگزار شد/ نمایش آثار 30 عکاس ایرانی

نمایشگاه مجازی سفره ‎های افطار در یونان برگزار شد/ نمایش آثار 30 عکاس ایرانی