مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-02اقتصادي

عدم ایجاد طرح های توسعه ای واحدهای تولیدی بزرگ از علل بروز بیکاری در خراسان شمالی


نماینده تشکلات کار و کارگری در خراسان شمالی گفت: عدم ایجاد طرح های توسعه ای واحدهای تولیدی بزرگ و مادر در این استان از علل بروز بیکاری است.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده تشکلات کار و کارگری در خراسان شمالی گفت: عدم ایجاد طرح های توسعه ای واحدهای تولیدی بزرگ و مادر در این استان از علل بروز بیکاری است.

حجت محمدزاده در سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید خراسان شمالی، با اشاره به اینکه چالش بیکاری یکی از معضلات اجتماعی محسوب می شود، اظهارکرد: تحریم ها یکی از مشکلاتی است که بر روی بیکاری نیز تاثیر گذاشته است.

وی افزود: خراسان شمالی دارای صنایع بزرگی است که اگر طرح های توسعه ای در این بخش ها صورت می گرفت، مشکلات بیکاری تاحدودی کمتر می شد.

محمدزاده ادامه داد: به عنوان مثال اگر به مجتمع پتروشیمی خراسان در بجنورد نگاهی انداخته شود، طرح توسعه ای در آن انجام نشده این در حالی است که در سایر مجتمع های پتروشیمی طرح های توسعه ای اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر مجتمع پتروشیمی واقع در بجنورد معرف این منطقه نیست چرا که به مجتمع پتروشیمی خراسان نام دارد.

محمدزاده تصریح کرد: علاوه بر آن باید نسبت به تغییر نام این مجتمع اقدام شود و نام این منطقه را بر روی آن گذاشته شود تا معرف استان خراسان شمالی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ایجاد طرح های توسعه ای واحدهای تولیدی بزرگ از علل بروز بیکاری در خراسان شمالی

عدم ایجاد طرح های توسعه ای واحدهای تولیدی بزرگ از علل بروز بیکاری در خراسان شمالی