مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-02دانش

استادیار ایرانی جزو پراستنادترین نویسندگان 20 ساله مجله Electronic Commerce Resea


دکتر حمیدرضا خدمتگزار، استادیار پژوهشکده فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران جزو پراستنادترین نویسندگان 20 سال انتشار مجله معتبر Electronic Commerce Research جای گرفت.

- دکتر حمیدرضا خدمتگزار، استادیار پژوهشکده فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران جزو پراستنادترین نویسندگان 20 سال انتشار مجله معتبر Electronic Commerce Research جای گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس ارزیابی منتشر شده در مجله علمی Electronic Commerce Research در مقاله ای با عنوان y20 years of Electronic Commerce Research که به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار این مجله منتشر شده است، دکتر حمیدرضا خدمتگزار، استادیار پژوهشکده فناوری اطلاعات ایرانداک در زمره پر استنادترین نویسندگان این مجله طی 20 سال گذشته معرفی شده است.

بر اساس این ارزیابی، وی در در رده سوم از نظر شاخص (TC/TP = cites per publication)، در رده چهارم از نظر بیشترین تعداد استناد، و در رده پنجم از نظر شاخص H قرار گرفت.

همچنین یکی از مقاله های وی در این مجله در شاخه موضوعی انتظارات، رضایت و وفاداری مشتری آنلاین به عنوان پراستنادترین مقاله شناخته شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، مجله Electronic Commerce Research از معتبرترین مجلات علمی در حوزه تجارت الکترونیکی است که توسط انتشارات Springer Nature منتشر می شود و در پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادیار ایرانی جزو پراستنادترین نویسندگان 20 ساله مجله Electronic Commerce Resea

استادیار ایرانی جزو پراستنادترین نویسندگان 20 ساله مجله Electronic Commerce Resea