مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-02اقتصادي

بهینه سازی شبکه های فشار ضعیف 6 روستای فراهان


مدیرتوزیع برق شهرستان فراهان از اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف 6روستای این شهرستان با مبلغی بالغ بر 11میلیارد ریال خبر داد.

- سید رضا مهاجرانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در فراهان از اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف 6 روستای این شهرستان با مبلغی بالغ بر 11میلیارد ریال خبر داد و گفت: طی یکسال اخیر795 انشعاب به متقاضیان این شهرستان واگذار شده است.

وی ارتقای پایداری خطوط برق رسانی، پیشگیری از سرقت شبکه و افزایش رضایتمندی مشترکان را از اهداف اجرای طرح  تبدیل شبکه های فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار برشمرد و گفت: 12کیلومتر و 580متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای سهل آباد، وزیرآباد، مشکان، مشهدالکوبه، میچان  و نوازن تبدیل شده است.

مدیرتوزیع برق شهرستان فراهان افزود: جابه جایی 83 اصله تیر، برکناری 6 اصله تیر در معبر فشار قوی، جابجایی 7 اسپان فشار متوسط و رگلاژ 21 اسپان شبکه فشار متوسط در روستای مشهد الکوبه نیز  عملیاتی شده است.

سید رضا مهاجرانی بابیان اینکه تعداد کل مشترکین این شهرستان 24هزار و 519 مشترک است، افزود: طول شبکه برق شهرستان فراهان 1083کیلومتر است که از این میزان 840کیلومتر طول شبکه فشار متوسط و 486کیلومتر طول شبکه فشار ضعیف می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهینه سازی شبکه های فشار ضعیف 6 روستای فراهان

بهینه سازی شبکه های فشار ضعیف 6 روستای فراهان