مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-02سياسي

آزاد سازی 300 زندانی غیر عمد در استان مرکزی


مدیر کل زندان های استان مرکزی بیان اینکه 290 زندانی جرایم غیر عمد در سال گذشته آزاد شدند، عنوان کرد: در 2 ماهه سال جاری 10 نفر زندانی غیر عمد در قالب جشن گلریزان آزاد شدند.

- علی اسلام خواه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت و حمایت های مادی و معنوی از زندانیان و خانواده های آنان عنوان کرد: جرم پدیده ای جهانی محسوب می شود، اگر چه نوع و میزان آن از جامعه ای به جامعه دیگر متفاوت است ولی افرادی که گرفتار بزهکاری و جرم می شوند در اکثریت موارد موقعیت های جبران ناپذیر را از حیث کار، تحصیل، تشکیل خانواده و غیره را از دست می دهند.

مدیر کل زندان های استان مرکزی ادامه داد: وجود چنین سابقه نامطلوبی در زندگی آینده آنها تأثیر فراوان می گذارد و این قبیل افراد معمولاً از طرف جامعه و خانواده طرد می شوند و امکان بازگشت آنها به عنوان یک فرد عادی به جامعه با مشکلات فراوانی مواجه می شود و همچنین این مسئله از لحاظ هزینه، وقت و نیرویی که جامعه صرف آن می کند نیز اهمیت زیادی دارد.

وی گفت: با توجه به اینکه در قوانین حقوقی مجازات شخصی است و تاوان هر اقدامی را مرتکب آن باید بدهد اما در قبال حبس بدهکاران غیر بزهکار می بینیم که به واسطه زندانی شدن سرپرست یک خانه متأسفانه کیان خانواده از هم گسسته و اعضای آن و بویژه زنان و دختران در معرض آسیب های بعضاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد سازی 300 زندانی غیر عمد در استان مرکزی

آزاد سازی 300 زندانی غیر عمد در استان مرکزی