مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-02حوادث

دستگیری 2 نفر از مخلان امنیت عمومی معدن آلبلاغ اسفراین


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از شناسایی و دستگیری 2 نفر از مخلان امنیت عمومی معدن آلبلاغ و کشف بیش از 600 گرم تریاک و 500 کیلوگرم سنگ معدن خبر داد.

- سرهنگ مجید یگانه پور در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در پی اعلام پلیس امنیت عمومی اسفراین مبنی بر فعالیت دلالان بزرگ سنگ در معدن آلبلاغ و ایجاد درگیری های متعدد با مأمورین دستگیری این افراد به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس با همکاری سربازان گمنام امام زمان (ع) قرار گرفت.

  وی با اشاره به اینکه در بررسی های به عمل آمده از سوابق این افراد مشخص شد که دارای چندین فقره سابقه کیفری هستند افزود: با هماهنگی مقام قضایی و در پی انجام یک عملیات غافلگیرانه متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه مأموران در بازرسی از محل مخفیگاه متهمان مقدار 660 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 530 کیلوگرم سنگ معدن آلبلاغ کشف نمودند، خاطرنشان کرد : در این عملیات سه دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

   سرهنگ یگانه پور بابیان اینکه با مخلان نظم و امنیت باقدرت برخورد خواهیم کرد ،تصریح کرد : متهمان بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و ازآنجا روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 نفر از مخلان امنیت عمومی معدن آلبلاغ اسفراین

دستگیری 2 نفر از مخلان امنیت عمومی معدن آلبلاغ اسفراین