مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-02بين الملل

تاکید پارلمان عربی بر لزوم مشارکت ساکنان قدس در انتخابات فلسطین


پارلمان عربی به شدت موضع لجاجت آمیز مسئولان رژیم صهیونیستی در مخالفت با مشارکت ساکنان قدس در انتخابات فلسطین را محکوم کرد.

- پارلمان عربی به شدت موضع لجاجت آمیز مسئولان رژیم صهیونیستی در مخالفت با مشارکت ساکنان قدس در انتخابات فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از صدی البلد، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین پیشتر اعلام کرد که به دلیل مخالفت رژیم صهیونیستی با برگزاری انتخابات فلسطین در قدس، این انتخابات را به تعویق می اندازد.

پارلمان عربی تاکید کرد که این موضع لجاجت آمیز مسئولان رژیم صهیونیستی نقض فاحش توافق های امضا شده با دولت فلسطین در این خصوص است؛ همچنین چالشی علیه اراده جامعه بین الملل است که از برگزاری این انتخابات در تمامی استان ها و شهرهای فلسطین و در رأس آن قدس اشغالی استقبال می کند.

پارلمان عربی مجدداً از جامعه بین الملل خواست تا بر رژیم صهیونیستی إعمال فشار کرده و آن را ملزم سازد که به ساکنان شهر قدس اجازه برخورداری از حق طبیعی و قانونی خود جهت مشارکت در انتخابات فلسطین را بدهد و تمامی موانع پیش روی آنها در این خصوص را رفع کند.

پارلمان عربی خواهان تعیین زمانی جدید برای برگزاری انتخابات در سریع ترین زمان ممکن به عنوان گامی مهم جهت حمایت از مساله فلسطین و یک راه ورود اساسی برای تحقق وحدت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید پارلمان عربی بر لزوم مشارکت ساکنان قدس در انتخابات فلسطین

تاکید پارلمان عربی بر لزوم مشارکت ساکنان قدس در انتخابات فلسطین