مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-02ورزشي

جاه طلبی مثبت نکونام / هواداران فولاد انتظار بیش از حد نداشته باشند


یک مربی فوتبال در خوزستان با اشاره به نقش هواداران در رقم خوردن موفقیت دیگر برای فولاد، گفت: پرونده باشگاه های آسیا برای فولاد بسته شد و باید هواداران شرایط روحی را برای فولاد سخت نکنند تا این تیم بتواند با آرامش بیشتری برای موفقیت باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان تلاش کند.

- ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال در خوزستان با اشاره به نقش هواداران در رقم خوردن موفقیت دیگر برای فولاد، گفت: پرونده باشگاه های آسیا برای فولاد بسته شد و باید هواداران شرایط روحی را برای فولاد سخت نکنند تا این تیم بتواند با آرامش بیشتری برای موفقیت باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان تلاش کند.

داریوش یزدی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهارکرد: اگر بخواهیم عملکرد کلی فولاد را ارزیابی کنیم، این تیم از نظر نتیجه گیری، نتیجه نگرفت زیرا در قعر جدول چهار تیمه گروه خود قرار گرفت و قطعا نتایج این تیم از نظر نتیجه گرفتن ضعیف بود اما اگر بخواهیم بازی به بازی فولاد را مورد ارزیابی قرار دهیم، به نظر من فولاد عملکرد نسبتا خوبی داشت.

این تیم توانست در بازی پلی آف مقابل العین نتیجه بسیار خوبی را رقم بزند و همه را شگفت زده کند اما کم کم هر چه بازی ها در مرحله گروهی پیش رفت، فولاد نتوانست نتایج اولیه خود را تکرار کند که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاه طلبی مثبت نکونام / هواداران فولاد انتظار بیش از حد نداشته باشند

جاه طلبی مثبت نکونام / هواداران فولاد انتظار بیش از حد نداشته باشند