مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-05-01اقتصادي

251 کیلومتر پروژه راه سازی خراسان رضوی در دست اجراست


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 25 پروژه راه سازی به طول 251 کیلومتر در دست اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمد پارسا اظهار کرد: در حال حاضر 25 پروژه راه سازی به طول 251 کیلومتر بااعتباری بالغ بر 7 هزار و 230 میلیارد ریال در نقاط مختلف این استان در دست اجراست.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود:  پیشرفت اجرایی این 25 طرح راه سازی در حال اجرا در خراسان رضوی 49.

32 درصد است که عملیات اجرایی آن ها طی قراردادی با پیمانکاران در حال انجام است.

وی بابیان اینکه تعدادی پروژه راه سازی در صورت تأمین اعتبار در سال 1400 به بهره برداری می رسد، ابراز کرد: احداث و تعریض قطعه سه جاده باخرز- تربت حیدریه به طول 6 کیلومتر، بهسازی قطعه سه جاده تربت حیدریه – باخرز به طول 25 کیلومتر و اجرای اساس و آسفالت و علائم ترافیکی باند دوم محور زاوه - تربت حیدریه به طول چهار کیلومتر ازجمله طرح هایی است که در صورت تأمین اعتبار به بهره برداری می رسد.

پارسا احداث باند دوم جاده بردسکن به سمت خلیل آباد به طول 1.

5 کیلومتر، ادامه احداث قطعه دوم حدفاصل خلیل آباد پل کندر در باند دوم کاشمر- خلیل آباد – بردسکن به طول 6 کیلومتر، بهسازی جاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

251 کیلومتر پروژه راه سازی خراسان رضوی در دست اجراست

251 کیلومتر پروژه راه سازی خراسان رضوی در دست اجراست