مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-01سياسي

امیدواریم 1400 سال شنیدن صدای کارگران و تحقق مطالباتشان باشد


رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تامین معیشت، نقطه مبدا مطالبات کارگران است ابراز امیدواری کرد که سال 1400، سال شنیده شدن صدای کارگران و آغاز تحقق مطالباتشان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران در آیین گرامیداشت روز کارگر که با حضور محمد علیخانی و افشین حبیب زاده از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و پیروز حناچی شهردار تهران برگزار شد با اشاره به همزمانی این روز با شب ضربت خوردن امیرمومنان علی (ع) گفت: مصادف شدن این دومناسبت ایجاب می کند که توجه مضاعفی به اهمیت جایگاه کارگر در اسلام و نگاه اهل بیت داشته باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حضرت علی (ع)، خود کارگر بود وبراساس توانایی جسمی، تلاش سخت و تحمل زحمات، توانست آبادانی زیادی را رقم بزند یاد آور شد: در قران نیز که به سرگذشت انبیا اشاره شده است، به پیشه کارگری برخی انبیا اشاره شده است از جمله حضرت موسی که بمدت دهسال در سرزمین کنعان کارگری می نکرد.

او ادامه داد: نخستین و پیش پا افتاده ترین مساله در مورد کارگران، تأمین معیشت وحداقل ها برای زندگی آنان است که متأسفانه با شرایط فعلی جامعه ما در یکدهه اخیر که تورم بر رشد درامد پیشی گرفته است، حتی همین موضوع پیش پا افتاده نیز در مورد کارگران تأمین نمی شود و هرسال با توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم 1400 سال شنیدن صدای کارگران و تحقق مطالباتشان باشد

امیدواریم 1400 سال شنیدن صدای کارگران و تحقق مطالباتشان باشد