مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-01اقتصادي

بهترین محل برای حفظ دارایی های صندوق توسعه ملی


«صندوق توسعه ملی یک ثروت بین نسلی محسوب می شود و جایی برای اعطای تسهیلات بدون بازگشت نیست.

درواقع از طریق این صندوق برای نسل های آینده در بهترین دارایی های موجود در کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، مدیر عامل کارگزاری امین سهم با مثبت ارزیابی کردن بسته پیشنهادی سازمان بورس و اوراق بهادار در جهت بهبود فضای این بازار، گفت: بندهای پیشنهاد شده در این بسته از مطلوبیت مناسبی برخوردارند که به نظر می رسد موارد مطرح شده از جمع بندی نظرات فعالان بازارسرمایه بوده است.

امیر سیدی اضافه کرد: بعضی از اجزای این پیشنهادات از مسایل کلیدی بود که در گذشته و در شرایطی خاص از بازار ایجاد شده بود، به این معنی که محدودیت هایی ایجاد شده بود که ممکن است در حال حاضر موضوعیت زیادی نداشته باشد.

به طور مثال بحث خرید سهام توسط بانک ها در همه بازارهای دنیا اتفاق می افتد در حالیکه اگر نسبت های کفایت سرمایه یا بحث بنگاه داری مطرح نشود از این منبع می توان در بهبود فضای بازار استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به استفاده از منابع صندوق تثبیت برای ثبات بازار، پیشنهاد کرد: بهتر است، زمانیکه منابع صندوق تثبیت تهیه شد و نیز اگر منابع دیگری هم در این بین تدارک دیده شد، مجموع منابع هم زمان با باز شدن دامنه نوسان در قیمتی که در حراج احتمالیِ کشف قیمت کل نمادهایی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین محل برای حفظ دارایی های صندوق توسعه ملی

بهترین محل برای حفظ دارایی های صندوق توسعه ملی