مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-01اقتصادي

کنترل کالاهای پرمصرف ماه رمضان در قزوین توسط اداره استاندارد


مدیرکل استاندارد قزوین اعلام کرد: در راستای اجرای طرح کنترل بازار به منظور ارتقا و تأمین ایمنی و سلامت جامعه، نظارت و بازرسی و کنترل مراکز عرضه و توزیع کالاهای پرمصرف ماه مبارک رمضان در حال انجام است.

- سیروس صارمی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل بازار به منظور ارتقا و تأمین ایمنی و سلامت جامعه، نظارت و بازرسی و کنترل مراکز عرضه و توزیع کالاهای پرمصرف ماه مبارک رمضان از جمله آرد گندم و برنج، زعفران، خرما، کشک مایع، شیرپاستوریزه و استرلیزه، قند، شکر، چای سیاه، پنیرلاکتیکی و پنیر خامه ای از ابتدای ماه رمضان در حال انجام است.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل استاندارد قزوین، وی افزود: با آغاز ماه مبارک رمضان و به دلیل حساسیت مصرف کالاها به خصوص در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، در حوزه صنایع غذایی، طرح بازرسی و کنترل بازار تشدید یافته است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مدیرکل استاندارد قزوین گفت: با اجرای این طرح از طریق بازرسی و کنترل هایی که بر روی کالاهای مصرفی و مورد نیاز شهروندان صورت می گیرد از رسیدن مواد غذایی، سالم بهداشتی و با کیفیت به دست مردم اطمینان حاصل می شود.

وی با اشاره به افزایش میزان مصرف زولبیا و بامیه در این ماه خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان موظف هستند برای تولید این محصول از روغن های خوراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل کالاهای پرمصرف ماه رمضان در قزوین توسط اداره استاندارد

کنترل کالاهای پرمصرف ماه رمضان در قزوین توسط اداره استاندارد