مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-01سياسي

معیشت و رفاه کارگران خط قرمز مجلس است


رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی معیشت و رفاه کارگران را خط قرمز مجلس دانست و گفت: با تمام توان در حال رفع مشکلات کارگران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بابایی کارنامی صبح شنبه در نشست بررسی مشکلات کارگران در تعاون مازندران با اشاره به اینکه معیشت و رفاه کارگران خط قرمز مجلس یازدهم است، گفت: متأسفانه در سال های گذشته مشکلات معیشتی و اقتصادی کارگران و بازنشستگان به طور تخصصی بررسی نشده است و همکارانم در مجلس یازدهم با تمام توان در حال مرتفع کردن مشکلات جدی و حیاتی کارگران و بازنشستگان هستیم.

وی یکی دیگر از برنامه های مجلس را تسهیل تولید برای بنگاه های تولیدی تعطیل شده و نیمه تعطیل عنوان کرد و گفت: تلاش کردیم تا بنگاه های تولیدی به حالت عادی و حتی ارتقا سطح کیفی و کمی برسند.

بابایی کارنامی به بحث رفاه عادلانه بر اساس اصل 3 قانون اساسی اشاره کرد و گفت: متمرکز سازی صندوق های بازنشستگی ارگان ها یکی دیگر از برنامه های اصلی مجلس یازدهم است.

وی به تصویب تخصیص 89 هزار میلیاردی در بودجه 1400 به سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت بخشی از بدهی 360 هزار میلیاردی دولت به این سازمان اشاره کرد و گفت: این طرح بی سابقه بود و اگر این اعتبار بدرستی مدیریت شود بخش اعظمی از نگرانی های مالی سازمان مرتفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت و رفاه کارگران خط قرمز مجلس است

معیشت و رفاه کارگران خط قرمز مجلس است