مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-01سياسي

ثبت نام بیش از 14.5 هزار نفر در انتخابات شوراهای روستا در خوزستان


دبیر ستاد انتخابات خوزستان، از ثبت نام بیش از 14 هزار و 500 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهاب رزمی جمعه شب در گفت وگویی با صداوسیمای مرکز خوزستان، اظهار کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در استان خوزستان، بیش از 14 هزار و 500 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد، 640 نفر از بانوان هستند.

رزمی افزود: این میزان شرکت کننده نسبت به دوره قبلی افزایش 9 درصدی نامزدهای انتخاباتی را در سطح استان خوزستان نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا توسط هیئت های اجرایی در حال انجام است، ادامه داد: بررسی صلاحیت ها تا 16 اردیبهشت ماه امسال به هیئت های نظارت ارسال می شود و سپس هیئت های نظارت ها نتایج صلاحیت ها را تا اول خردادماه سال جاری به فرمانداری ها اعلام می کنند.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کلان شهر اهواز امسال به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

رزمی افزود: در راستای رعایت دستورالعمل های اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی پیشنهاد افزایش شعب اخذ رأی در انتخابات 28 خردادماه امسال در استان به 15 درصد نسبت به دوره قبل به ستاد انتخابات کشور داده شد که با افزایش 12 درصدی موافقت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 14.5 هزار نفر در انتخابات شوراهای روستا در خوزستان

ثبت نام بیش از 14.5 هزار نفر در انتخابات شوراهای روستا در خوزستان