مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-01سياسي

کرونا تأثیر منفی گسترده ای بر زندگی کارگران داشته است


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: شوک ناشی از بیماری عالمگیر کرونا در این 14 ماه تاثیرات منفی گسترده ای بر زندگی کارگران و کسب و کارها داشته است  اما کارگران غیور و زحمت کش برای عبور از تنگناها و رفاه با پایبندی  و تعهد در عرصه های تولید و کسب و کار .

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: شوک ناشی از بیماری عالمگیر کرونا در این 14 ماه تاثیرات منفی گسترده ای بر زندگی کارگران و کسب و کارها داشته است  اما کارگران غیور و زحمت کش برای عبور از تنگناها و رفاه با پایبندی  و تعهد در عرصه های تولید و کسب و کار جبهه تولید را بیش از همیشه مورد حمایت قرار دادند.

عزیزاله شهبازی در پیامی به مناسبت روز کارگر نوشت: یازدهم اردیبهشت ماه در تقویم کشور به نام روز کارگر نام گذاری شده، بدون تردید شکوفایی جوامع از دیرباز تاکنون مرهون قدرت و پویایی کسانی است که با بازوان توانمند خود چرخ تولید و اقتصاد را به گردش در میاورند.

شوک ناشی از بیماری عالمگیر کرونا در این 14 ماه تاثیرات منفی گسترده ای بر زندگی کارگران و کسب و کارها داشته است اما کارگران غیور و زحمت کش برای عبور از تنگناها و رفاه با پایبندی و تعهد در عرصه های تولید و کسب و کار جبهه تولید را بیش از همیشه مورد حمایت قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تأثیر منفی گسترده ای بر زندگی کارگران داشته است

کرونا تأثیر منفی گسترده ای بر زندگی کارگران داشته است