مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-04-29پزشكي

برخورد قانونی با اداراتی که در تامین آب شرب کوتاهی کنند


هرگونه نگرانی درخصوص سلامت آب شرب باید با سرعت برطرف شود و اداراتی که در این زمینه کوتاهی کنند مشمول برخوردهای قانونی خواهند شد چرا که سلامتی مردم خط قرمز ماست.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: هرگونه نگرانی درخصوص سلامت آب شرب باید با سرعت برطرف شود و اداراتی که در این زمینه کوتاهی کنند مشمول برخوردهای قانونی خواهند شد چرا که سلامتی مردم خط قرمز ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن خطیبی ظهر پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا، موضوع سلامت مواد غذایی و آب شرب دارای اهمیت بالایی است، بخصوص با آغاز فصل گرما که بصورت دائم باید سلامت کیفی آب شرب رصد شده و نظارت های لازم انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به انجام واکسیناسیون کرونا برای گروه هدف در این شهرستان تاکید کرد: سالمندان عزیز هیچ گونه مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند زیرا شبکه بهداشت و درمان از طریق پرونده الکترونیک سلامت با این افراد تماس خواهد گرفت و برای جاماندگان نیز سامانه تلفنی تعریف خواهد شد تا با آن شماره تماس گرفته و اطلاعات آنها جهت واکسیناسیون کرونا ثبت شود.

وی ادامه داد: واکسیناسیون گروه های هدف از جمله پرسنل کادر بهداشت و درمان و پاکبانان قرچک به طور کامل انجام شده و واکسیناسیون جمعیت بالای 80 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با اداراتی که در تامین آب شرب کوتاهی کنند

برخورد قانونی با اداراتی که در تامین آب شرب کوتاهی کنند