مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-29سياسي

کاهش زندانیان مهریه در زنجان


با تلاش های صورت گرفته از سوی شوراهای حل اختلاف و مددکاران زندان ها، آمار زندانیان مهریه به 5 درصدسال گذشته کاهش پیدا کرده است که می تواند عملکرد مطلوبی در این زمینه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه کارگروه ویژه برای آزادی زندانیان نیازمند در استانداری زنجان با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در موضوع کاهش جمعیت کیفری زندانها و بهره گیری از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در آزادی زندانیان نیازمند، اظهار کرد: اهمیت برنامه های گلریزان به اندازه ای وسیع است که مقام معظم رهبری همه ساله با پرداخت مبلغی در این اقدام خداپسندانی سهیم می شوند.

وی تصریح کرد: در همین راستا حرکت های جهادی مردم استان زنجان در سال های گذشته و امسال در سطح کشور بی نظیر بوده و به لطف الهی و کمک مردم فهیم استان توانسته ایم در موضوعات تعیین تکلیف زندانیان مالی و مهریه به عنوان سه استان برتر کشور دست پیدا کنیم.

رییس کل دادگستری استان زتجان با اشاره به این موضوع که نسبت زندانیان جرایم مالی و مهریه استان در سال97 به میزان 12 درصد بوده است، افزود: با اقدامات شایسته صورت گرفته به ویژه اقدامات خداپسندانه مدیرکل و همکاران صدا و سیما و همچنین با تلاش های صورت گرفته از سوی شوراهای حل اختلاف و مددکاران زندان ها این آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زندانیان مهریه در زنجان

کاهش زندانیان مهریه در زنجان