مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-04-29اقتصادي

کشف 95 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی


فرمانده انتظامی استان مرکزی از رشد 112 درصدی کشفیات کالای قاچاق در یک ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت 95 میلیارد و 571 ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مقوله اقتصادی در نام گذاری سال ها بیان داشته اند، راهبرد عملیاتی و اجرایی پلیس در گفتمان جامعه اقتصادی مقاومتی امروز تعبیر شده و در تدوین طرح های عملیاتی دنبال می شود.

وی بیان کرد: ایشان در یک دوراندیشی و چاره جویی هوشمندانه در جبهه اقتصادی، گفتمان سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها را در سال جاری مورد تاکید قرار داده اند که این مهم مسئولیتی مهمی را در امر مبارزه با قاچاق کالا بر عهده پلیس گذاشته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در این راهبرد تعاریف عملیاتی مرتبط با رهنمودهای ایشان با بهره گیری از تجربه های غنی موجود، با جدیت در برنامه ریزی های پلیس استان آغاز شد که ماحصل آن توفیقات خوبی در کشف کالاهای قاچاق به همراه داشته است.

مفخمی شهرستانی از کشف 95 میلیارد و 571 میلیون ریال کالای قاچاق در یک ماهه نخست امسال در عملیات های پلیس استان خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل، در حدود 112 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی 96 پرونده مربوط به قاچاق کالا به مراجع قضایی ارسال و 96 نفر دستگیر و تعداد 56 دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 95 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

کشف 95 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی