مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 19:202021-04-28فرهنگي

چهره ام مناسب نقش های مثبت است اما با «پدرسالار» شناخته شدم


کمند امیر سلیمانی می گوید فرم چهره اش برای نقش های مثبت مناسب تر است و خودش هم نقش های مثبت را ترجیح می دهد اما اگر نقش منفی خوبی به او پیشنهاد شود حتما می پذیرد و اولین نقشی هم که باعث شده او شناخته شود نقشی خاکستری در سریال «پدرسالار» بوده است.

- چهره ام مناسب نقش های مثبت است اما با پدرسالار شناخته شدم کمند امیر سلیمانی می گوید فرم چهره اش برای نقش های مثبت مناسب تر است و خودش هم نقش های مثبت را ترجیح می دهد اما اگر نقش منفی خوبی به او پیشنهاد شود حتما می پذیرد و اولین نقشی هم که باعث شده او شناخته شود نقشی خاکستری در سریال پدرسالار بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمند امیرسلیمانی بازیگری را از کودکی آغاز کرد و با نقش آذر در سریال پدرسالار به شهرت رسید.

این بازیگر تا به امروز در مجموعه های زیادی از جمله مشق عشق ، ساعت شنی ، همسایه ها ، تبریز در مه ، هوش سیاه ، سارق روح و.

جلوی دوربین رفته است.

امیرسلیمانی که این روزها سریال پریا با بازی او در آی فیلم بازپخش می شود، در این سریال نقش گلنوش(گلی) را ایفا می کند؛ زن جوانی که روانشناس است و در یک مرکز مشاوره کار می کند.

این بازیگر تاکید می کند که بازی در قالب شخصیت هایی همچون گلی کار چندان دشواری نیست اما هر نقشی جذابیت های خاص خودش را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره ام مناسب نقش های مثبت است اما با «پدرسالار» شناخته شدم

چهره ام مناسب نقش های مثبت است اما با «پدرسالار» شناخته شدم