مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-04-28سياسي

متکی: احتمال حضور رییسی در انتخابات تقویت شد


متکی، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان در رابطه با احتمال حضور رییسی در انتخابات گفت: در یک ماه اخیر شواهد احتمال حضور ایشان را تقویت می کند.

برخی تحرکات و برخی ارتباطات و رصدهایی که انجام شده نشان می دهد این احتمال تقویت شده همچنانکه درباره برخی این احتمال .

- متکی، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان در رابطه با احتمال حضور رییسی در انتخابات گفت: در یک ماه اخیر شواهد احتمال حضور ایشان را تقویت می کند.

برخی تحرکات و برخی ارتباطات و رصدهایی که انجام شده نشان می دهد این احتمال تقویت شده همچنانکه درباره برخی این احتمال ضعیفتر شده است اما ایشان در عین حال در جایگاهی هستند که حضورشان در انتخابات نیازمند اتخاذ نظر رهبری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان می گوید نتایج بررسی ها و رصد تحرکات به او و همکارانش نشان می دهد که احتمال حضور سیدابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری بسیار افزایش یافته است؛ حضوری که به گفته وی منجر به خروج 90 درصد کاندیداهای جریان اصولگرایی از صحنه رقابت ها خواهد شد و به باور او محمدباقر قالیباف نیز جزو همان 90 درصد محسوب می شود.

با او درباره کاندیداتوری مصطفی تاجزاده، حضور احتمالی علی لاریجانی و علل کاهش مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم نیز گفت وگو کردیم که متن کامل آن به شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: احتمال حضور رییسی در انتخابات تقویت شد

متکی: احتمال حضور رییسی در انتخابات تقویت شد