مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-28حوادث

لندکروز 50 میلیاردی در شیراز توقیف شد


فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک سواری لندکروزر قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال در منزلی مسکونی در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک سواری لندکروزر قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال در منزلی مسکونی در شیراز خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سواری لندکروزر قاچاق در منزلی در یکی از محله های شیراز پارک می باشد که رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی گفت: ماموران سریعا ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک سواری لندکروزر سفید رنگ قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، گفت: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این خودرو، 50 میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف 169 موتورکولرمسروقه در شیراز فرمانده انتظامی شهرستان شیراز نیز از کشف 169 دستگاه موتور کولر آبی و 5 کپسول گاز یخچال به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در این شهر خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان، روز گذشته مأموران انتظامی کلانتری 24 ابوذر هنگام گشت زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندکروز 50 میلیاردی در شیراز توقیف شد

لندکروز 50 میلیاردی در شیراز توقیف شد