مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-28پزشكي

آقطی؛ گیاهی معرق و تب بر/ موثر در جلوگیری از ریزش مو


مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اشاره به این که گل های گیاه آقطی مدر، معرق و تب بر است، اظهار کرد: مصرف خوراکی و استعمال میوه آن برای سیاه کردن و جلوگیری از ریزش مو مفید است.

- مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی مطرح کرد آقطی؛ گیاهی معرق و تب بر/ موثر در جلوگیری از ریزش مو مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اشاره به این که گل های گیاه آقطی مدر، معرق و تب بر است، اظهار کرد: مصرف خوراکی و استعمال میوه آن برای سیاه کردن و جلوگیری از ریزش مو مفید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محسن پویان با اشاره به این که آقطی را با نام هایی چون خمان کبیر، آقطی سیاه، سبوقه، تِر، دارگن، انگور کولی و خمان می شناسند، گفت: طبیعت این گیاه سرد و خشک است.

وی با اشاره به این که گل های این گیاه مدر، معرق و تب بر است و در بیماری های سیفلیس و روماتیسم کاربرد دارد، بیان کرد: میوه و پوست ریشه آن ملین است و میوه و ریشه آن خاصیت مسهلی دارد.

مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان این که، ریشه ساییده آن برای ترمیم استخوان شکسته مفید است و نشستن در دمکرده آن برای رفع سستی رحم نافع است، ادامه داد: مصرف خوراکی و استعمال میوه آن برای سیاه کردن و جلوگیری از ریزش مو مف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقطی؛ گیاهی معرق و تب بر/ موثر در جلوگیری از ریزش مو

آقطی؛ گیاهی معرق و تب بر/ موثر در جلوگیری از ریزش مو