مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-04-28اجتماعي

آغاز پویش ضیافت همدلی در شهرستان اردکان


رییس اداره بهزیستی شهرستان اردکان از برگزاری پویش ضیافت همدلی با کمک و حمایت خیران و نیکوکاران به یاری نیازمندان و هموطنان نیازمند جامعه خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره بهزیستی شهرستان اردکان از برگزاری پویش ضیافت همدلی با کمک و حمایت خیران و نیکوکاران به یاری نیازمندان و هموطنان نیازمند جامعه خبر داد.

امیرولی عضدزاده با اشاره به نقش موثر موسسات و مراکز تحت نظارت بهزیستی در حمایت مستمر و موثر از جامعه هدف سازمان بهزیستی بیان کرد: در پویش ضیافت همدلی، مقرر شد مراکز تحت نظارت بهزیستی چهار پویش صدقه، خیریه، فطریه و دو پویش تهیه ارزاق و غذای گرم با حمایت خیران نیک اندیش را اجرا کنند.

وی افزود: مردم و خیران می توانند کمک های خود را از طریق یکی از این چهار پویش به دست ما و در نهایت به دست نیازمندان برسانند.

عضدزاده با تشکر از خیران عزیزی که بهزیستی را در این امر خداپسندانه حمایت می کنند، گفت: در سه مرحله بسته های حمایتی به ارزش ریالی هر کدام چهار میلیون و 500 ریال بین 650 خانوار تحت پوشش، نیازمند توزیع می شود.

وی تصریح کرد: جمعا ارزش ریالی این بسته های حمایتی دو میلیارد و 600 هزار ریال برآورد می شود که شامل اقلامی چون مرغ، برنج، حبوبات، شکر وچای بوده و تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش ضیافت همدلی در شهرستان اردکان

آغاز پویش ضیافت همدلی در شهرستان اردکان