مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-28اقتصادي

کاهش بوی نامطبوع و آزاردهنده آزادشهر با افتتاح پروژه «لندفیل»


امیدواریم با افتتاح پروژه «لندفیل» آزادشهر، دیگر شاهد بوی نامطبوعی که طی سالیان گذشته موجب آزار مردم شهرستان آزادشهر می شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، به مناسبت روز زمین پاک و در مراسمی با حضور استاندار گلستان، پروژه های سازمان مدیریت پسماند شهرداری های استان در مجموع با اعتبار 111 میلیارد ریال در شهرستان آزادشهر را در راستای دفن بهداشتی زباله در دو سایت شرقی و غربی استان انجام داده و در دست انجام دارد.

استاندار گلستان افزود: در 60 درصد روستاها و همه شهرهای استان، زباله به صورت مکانیزه جمع آوری و پس از تفکیک، مابقی به صورت بهداشتی دفن خواهند شد.

* بهره برداری از بزرگترین مرکز دفن بهداشتی پسماندهای شهری در شمال کشور با ظرفیت 120 هزار تن حق شناس گفت: امیدواریم با افتتاح پروژه لندفیل آزادشهر، دیگر شاهد بوی نامطبوعی که طی سالیان گذشته موجب آزار مردم شهرستان آزادشهر می شده است، نباشیم.

لازم به ذکر است،  پروژه هایی که در این مراسم به بهره برداری رسید، شامل بزرگترین مرکز دفن بهداشتی پسماندهای شهری در شمال کشور با ظرفیت 120 هزار تن و با اعتبار 20 میلیارد ریال است.

* افتتاح اولین و بزرگترین لندفیل مهندسی بهداشتی پسماندهای شهری سایت شرقی استان در ابعاد 12 هزار متر مکعب با اعتبار 20 میلیارد ریال همچنین لندفیل مهندسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بوی نامطبوع و آزاردهنده آزادشهر با افتتاح پروژه «لندفیل»

کاهش بوی نامطبوع و آزاردهنده آزادشهر با افتتاح پروژه «لندفیل»