مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-04-28اقتصادي

اعتبارات مبارزه با ملخ مراکشی در گلستان پر رنگ تر شود


مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به استهلاک ناوگان سمپاشی که علیه ملخ مراکشی در استان به کار گرفته می شود، گفت: انتظار داریم اعتبارات مربوط مبارزه علیه آفت ملخ مراکشی در استان که اهمیت بسیار بالایی در جلوگیری از هجوم این ملخ ها به اراضی کشاورزی دارد، - ایسنا/گلستان مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به استهلاک ناوگان سمپاشی که علیه ملخ مراکشی در استان به کار گرفته می شود، گفت: انتظار داریم اعتبارات مربوط مبارزه علیه آفت ملخ مراکشی در استان که اهمیت بسیار بالایی در جلوگیری از هجوم این ملخ ها به اراضی کشاورزی دارد، پررنگ تر دیده شود.

کیانوش حق نما در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مبارزه علیه آفت ملخ مراکشی در استان با توجه به شرایط جغرافیایی هر منطقه از دهم فروردین ماه شروع و تا نیمه اول تیرماه ادامه پیدا می کند.

وی بیان کرد: در سال های گذشته در بازه زمانی 15 الی 20 روزه در یک منطقه عملیات سمپاشی انجام می گرفت و در نهایت این آفت کنترل می شد اما امسال شاهد پوره های مختلفی از ملخ ها هستیم که همین امر باعث خواهد شد طول دوره کنترل بیشتر شود.

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی گلستان تصریح کرد: امسال تاکنون در طبق ردیابی های صورت گرفته در سطح شهرستان های آق قلا و گرگان، هیچ گونه مبارزه ای علیه این آفت نداشتیم اما پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات مبارزه با ملخ مراکشی در گلستان پر رنگ تر شود

اعتبارات مبارزه با ملخ مراکشی در گلستان پر رنگ تر شود