مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-04-27اقتصادي

نانوپوششی برای افزایش دو برابری کارکرد باتری های یون لیتیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت ولکسیون (Volexion) که در حوزه مواد باتری فعالیت دارد با حرکت به سمت تجاری سازی پوشش گرافن خود برای استفاده در کاتد باتری های یون لیتیوم، - شرکت ولکسیون موفق به جذب سرمایه برای تجاری سازی نوعی نانوپوشش شده است که می تواند روی سطح کاتد باتری های یون لیتیم قرار گیرد و عملکرد آن ها را تا دو برابر ارتقا دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت ولکسیون (Volexion) که در حوزه مواد باتری فعالیت دارد با حرکت به سمت تجاری سازی پوشش گرافن خود برای استفاده در کاتد باتری های یون لیتیوم، موفق به جذب 1٫1 میلیون دلار بودجه شده است.

این شرکت قصد دارد پس از تأمین اعتبار، تولید خود را به ظرفیت چند کیلوگرم افزایش دهد و به دنبال تجاری سازی کامل این فناوری تا سال 2024 است.

بسته شدن اولین بخش جذب سرمایه توسط شرکت های پیشگام سرمایه گذاری در زمینه فناوری آب و هوا Clean Energy Ventures و Energy Foundry انجام شده است.

پوشش اختصاصی گرافنی ولکسیون به عنوان یک لایه محافظ در اطراف مواد کاتدی باتری برای سرکوب تخریب مواد و الکترولیت عمل می کند.

این شرکت می گوید که پوشش آن ها روی تعدادی از ترکیبات لیتیوم قرار می گیرد و عملکرد کاتد های باتری را ارتقا می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوپوششی برای افزایش دو برابری کارکرد باتری های یون لیتیم

نانوپوششی برای افزایش دو برابری کارکرد باتری های یون لیتیم