مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-27اجتماعي

ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در ارتقای ایمنی تردد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر استفاده از ظرفیت گروه های مردم نهاد درارتقای ایمنی تردد و کاهش تلفات جاده ای تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صفر صادقی راد پیش از ظهر امروز در نشست بزرگداشت هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل که با حضور معتمدین و فعالان اجتماعی برگزار شد، با اشاره به اینکه سوانح جاده ای پدیده ای اجتماعی در کشور ماست که نیاز به شناسایی ابعاد زیربنایی آن دارد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، یکی از اقدامات مهم به منظور کاهش تصادفات و تلفات سوانح رانندگی، آموزش و فرهنگ سازی اقشار مختلف جامعه جهت ارتقای ایمنی تردد و عبور و مرور است.

وی بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی، نقش سازمان های مردم نهاد و پویش های مردمی در این زمینه امری ضروری است و واگذاری امور به این گروه ها موجب افزایش کارآیی و پذیرش راحت تر مردم شده و از سویی فراگیر شدن و تاثیرگذاری آن موجب صرفه جویی در سرمایه ملی و زمان می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان ادامه داد: لازم است علاوه بر اورژانس، هلال احمر،  پلیس راه، گروه های مردم نهاد، انجمن های صنفی و غیره نیز پای کار باشند.

وی به اقدامات این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی اشاره و خاطرنشان کرد: رفع نقاط حادثه خیز در دستورکار این اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در ارتقای ایمنی تردد

ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در ارتقای ایمنی تردد