مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-04-27پزشكي

چه کسانی نمی توانند در کارآزمایی واکسن کنژوگه شرکت کنند؟


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد اطلاعات لازم برای شرکت کنندگان در مطالعه کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن کرونا کنژوگه و گروه هایی که نمی توانند در این این کارآزمایی شرکت کنند را اعلام کرد.

- ایسنا/یزد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد اطلاعات لازم برای شرکت کنندگان در مطالعه کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن کرونا کنژوگه و گروه هایی که نمی توانند در این این کارآزمایی شرکت کنند را اعلام کرد.

محمدرضا دهقانی در تکمیل این خبر اظهار کرد: مرحله سوم کارازمایی بالینی با هدف بررسی اثربخشی، ایمنی و ایمنی زایی این واکسن تحت نظارت سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نیز کمیته ملی اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی طراحی شده است.

وی با اشاره به شرایط متقاضیان تصریح کرد: افراد 18 تا 80 سال، دارای سلامت عمومی مناسب و بیماری زمینه ای کنترل شده، توانایی تابعیت از برنامه واکسیناسیون، ویزیت ها و ازمایش ها و ساکن شهر یزد می توانند به صورت رایگان در این کارازمایی بالینی شرکت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: تزریق این واکسن در سه مرحله با فاصله 28 روزه انجام خواهد شد و در این مدت داوطلبان تحت مراقبت و بررسی های مداوم خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی نمی توانند در کارآزمایی واکسن کنژوگه شرکت کنند؟

چه کسانی نمی توانند در کارآزمایی واکسن کنژوگه شرکت کنند؟