مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-26سياسي

عوارض شغلی سال 1399 مهمان پذیرهای قم بخشوده شد


معافیت کامل مهمان پذیرهای قم از پرداخت عوارض شغلی سال 1399 و همچنین ارائه معافیت 9 ماهه در این موضوع به هتل ها و تالارها و دریافت تنها سه ماه از عوارض شغلی از جمله مصوبات نشست امروز شورای اسلامی شهر قم بود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، یکصد و نودمین نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم امروز در ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد و لایحه اخذ مجوز 14 مورد اسامی پیشنهادی جهت نامگذاری معابر شهری در آن با موافقت اعضای حاضر در نشست رو به رو شد.

این معابر در مناطق یک، سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت شهرداری قم قرار دارند و با تأیید بنیاد شهید و مجوّز صادر شده از سوی این بنیاد، به نام شهدا مزیّن می شوند، ضمن آن که شورای اسلامی شهر قم پیش از این هم مصوب کرده بود نام فرزندان شهید پدران و مادران غیربومی ساکن قم نیز می تواند با مجوّز بنیاد شهید برای شوارع و معابر شهری در نظر گرفته شود.

در عین حال لایحه اخذ مجوز إعمال ماده 9 نحوه خرید و تملّک اراضی و املاک واقع در طرح های دولتی برای بازگشایی رمپ و لوپ شمال شرقی پروژه تقاطع شهدای روحانیت نیز در نشست امروز شورای اسلامی شهر مطرح و به تصویب اعضا رسید.

بر اساس این مصوّبه، إعمال ماده 9 در این محدوده به جهت ضرورت آزادسازی مسیر به وسعت 6 هزار مترمربع به عنوان یک پلاک ثبتی دارای مالکان مختلف انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض شغلی سال 1399 مهمان پذیرهای قم بخشوده شد

عوارض شغلی سال 1399 مهمان پذیرهای قم بخشوده شد