مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-04-26فرهنگي

عدم نگاه جدی و منظم تلویزیون در چند سال اخیر به سریال های ویژه ماه رمضان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال های ماه رمضان آرام آرام جایشان را بین مردم باز کردند و از یک جایی به بعد این سریال ها هم برای مردم جدی شدند و اصلا دیگر تبدیل به یک توقع شده بود و مخاطبان تلویزیون با رسیدن ماه رمضان به دنبال این بودند که ببینند .

- علی رغم همه کم وکاستی های سریال های ساخته شده در دهه های 70 و 80، اما می توان گفت که در پس زمینه این آثار رنگ وبوی ماه رمضان دیده می شد و مخاطب این مفهوم را از لابه لای داستان درک می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال های ماه رمضان آرام آرام جایشان را بین مردم باز کردند و از یک جایی به بعد این سریال ها هم برای مردم جدی شدند و اصلا دیگر تبدیل به یک توقع شده بود و مخاطبان تلویزیون با رسیدن ماه رمضان به دنبال این بودند که ببینند هر شبکه برایشان چه تدارکی دیده است.

اولین سریال ماه رمضانی سال 1370 روی آنتن رفت، در آن سال ماه رمضان و عید نوروز با هم یکی شده بود و به همین بهانه اولین سریال مناسبتی را شبکه یک روی آنتن برد، میهمان که خسرو ملکان آن را کارگردانی کرد و درنهایت سریالش را به عنوان اولین سریال مناسبتی ماه رمضان ثبت کرد.

در دهه 70 این روند ادامه داشت و حسن فتحی با ساخت سریال همسایه ها در سال 1372 این کار را ادامه داد و تقریبا تا پایان دهه 70، هشت سریال مناسبتی ماه رم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم نگاه جدی و منظم تلویزیون در چند سال اخیر به سریال های ویژه ماه رمضان

عدم نگاه جدی و منظم تلویزیون در چند سال اخیر به سریال های ویژه ماه رمضان