مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-04-26سياسي

تشکیل کارگروه برای ارزیابی مجدد خسارت های ناشی از آلودگی نفتی در سرخون


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از تشکیل کارگروه مشترکی با حضور نماینده شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و دستگاه های اجرایی استان نسبت به برآورد دوباره خسارت های ناشی از آلودگی نفتی در سرخون اردل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، مجید نظری روز گذشته در جلسه خسارت ناشی از شکستگی لوله نفت مارون با تاکید بر حمایت از حقوق مردم منطقه اردل گفت: کارگروه مشترکی با حضور نماینده شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و دستگاه های اجرایی استان نسبت به برآورد دوباره خسارت های ناشی از آلودگی نفتی در سرخون اردل تشکیل می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: این کارگروه باید ظرف 10 روز آینده تشکیل و نتایج ناشی از ارزیابی و برآورد خسارت ها تا پایان اردیبهشت اعلام شود تا بتوان خسارت های مردم منطقه را سریع تر پرداخت کرد.

وی ادامه داد: این کارگروه متشکل از نماینده شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، نماینده دادستان، نماینده سازمان بازرسی، نماینده فرمانداری اردل و هر یک از دستگاه های اجرایی مرتبط است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: وارد شدن خسارت به بخش های مختلف کشاورزی، شیلات، آب، محیط ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه برای ارزیابی مجدد خسارت های ناشی از آلودگی نفتی در سرخون

تشکیل کارگروه برای ارزیابی مجدد خسارت های ناشی از آلودگی نفتی در سرخون