مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-26اجتماعي

پخش 6000 دقیقه آموزش رادیویی مدیریت بحران برای شهروندان


معاون سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه، تولید و پخش 6000 دقیقه مجله رادیویی شهر آماده با هدف اطلاع رسانی و آموزش به شهروندان طی سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حوادث و بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله، آتش سوزی و طوفان و … تهیه، تولید و پخش شد.

کلهری با بیان اینکه پخش این مجله رادیویی امسال نیز ادامه دارد، افزود: این مجله رادیویی در قالب 4 بسته 5 دقیقه ای (در مجموع 20 دقیقه) به شکل های مختلفی نظیر: نمایش رادیویی، گزارش مردمی، مصاحبه کارشناسی، پیام های آموزشی، مسابقه، طنز، … تولید و هر روز پخش می شود.

وی افزود: از بخش های مختلف این برنامه می توان به معرفی دستگاه ها و نهادهای مسئول مدیریت بحران، نکته ها و تجربه ها همراه با گزارش های میدانی، مباحثی از مخاطرات بلایای طبیعی و مباحث آموزشی در این زمینه اشاره کرد.

کلهری گفت: یکی از بخش های مهم این مجله رادیویی، گزارش های مردمی و استفاده از ظرفیت اعضای خانه های دوام و ایمنی در تهیه این گزارش هاست که آموزش ها، تجربیات و خاطرات خود را روایت کرده و مزیت های عضویت در این گروه های داوطلبانه را با سایر شهروندان در میان می گذارند.

وی اضافه کرد: مجله رادیویی شهر آماده هر روز بر روی موج اف ام 94 (رادیو تهران) و در زمان های 8:25، 14:15، 15:35 و 22:30 پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش 6000 دقیقه آموزش رادیویی مدیریت بحران برای شهروندان

پخش 6000 دقیقه آموزش رادیویی مدیریت بحران برای شهروندان