مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-26پزشكي

ایران سرافزار نباید برای واکسن کرونا دست به سوی دیگری دراز کند


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران آنقدر سرافراز است که نباید برای واکسن کرونا دست به سوی دیگری دراز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیون افراد بسیاری هستم، اظهار داشت: در این بحران تلخی های زیادی را شاهد بودم، خیلی ها در این زمینه کمک کردند و از آن جمله رییس انستیتوپاستور ایران بود.

وی با بیان اینکه ما به عنوان اولین کشور 36 معبر ورودی را مورد بازرسی قرار دادیم، ابراز داشت: این در حالی است که ما کیت نداشتیم و کار خود را با کیت های تشخیصی که با چمدان وارد کشور کار خود را آغاز کردیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه پس از ورود این کیت ها تولید انبوه کیت توسط انستیتوپاستور ایران آغاز شد، افزود: امروز قدرت ما به اندازه ای رسیده است که یکی از بهترین واکسن های کرونا را تولید کرده ایم.

56 روز طول کشید تا به تولید مواد ضدعفونی کننده برسیم وی با بیان اینکه 56 روز طول کشید تا از وارد کننده مواد بهداشتی و تجهیزات پزشکی به تولید کننده و صادر کننده این محصولات برسیم، ادامه داد: این امر ممکن نبود جز با عشق و این در حالی بود که خیلی ها می خواستند ما زمین بخوریم و اینطور نشد و ما جهادگرانه کار کردیم تا موفق شدیم.

نمکی با بیان اینکه قرار بود سازمان بهداشت جهانی به کشور هشت میلیون واکسن دهد و با چانه زنی به 16 میلیون دُز رساندیم، ابراز داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران سرافزار نباید برای واکسن کرونا دست به سوی دیگری دراز کند

ایران سرافزار نباید برای واکسن کرونا دست به سوی دیگری دراز کند