مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-04-25اقتصادي

وعده های بی سرانجام دولت در خراسان شمالی / بودجه پتروشیمی خراسان کی تأمین می شود؟


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعظم ذوالفقاری منظری؛ * دولت دوازدهم در ماه های پایانی است و وعده های بسیاری است که در کارنامه خود باقی می گذارد، - پروژه فاز دوم پتروشیمی خراسان شمالی هنوز در حد کلنگ زنی باقیمانده است و وعده های دولت برای احداث این پروزه در حد حرف! گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعظم ذوالفقاری منظری؛ * دولت دوازدهم در ماه های پایانی است و وعده های بسیاری است که در کارنامه خود باقی می گذارد، شاید دولت های بعدی بتوانند بخشی از این وعده ها را عملی کنند.

وعده توسعه مناطق محروم کشور، یکی از اصلی ترین وعده های هر رییس جمهوری در ابتدای دولتش است، اما نکته این است که هر دولتی توسعه را چگونه تعریف می کند.

در نیمه دولت یازدهم، زمانی که حسن روحانی هنوز سفر استانی می رفت، در سفری به خراسان شمالی کلنگ احداث فاز دوم پتروشیمی خراسان شمالی را به زمین زد؛ پروژه ای پس از گذشت حدود 6 سال هنوز به نتیجه نرسیده است.

از آغاز فعالیت مجتمع پتروشیمی خراسان شمالی حدود 28 سال می گذرد و عجیب است که در این مدت، فعالیت آن گسترش پیدا نکرده و تلاش های دولت برای راه اندازی فاز دوم آن هم با بی مهری مسئولان دولتی مواجه شده است.

پتروشیمی خراسان با یک فاز به 30 سالگی رسید شرکت پتروشیمی خراسان، بزرگترین تولیدکننده محصولات شیمیایی در شمال و شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های بی سرانجام دولت در خراسان شمالی / بودجه پتروشیمی خراسان کی تأمین می شود؟

وعده های بی سرانجام دولت در خراسان شمالی / بودجه پتروشیمی خراسان کی تأمین می شود؟