مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-04-25اقتصادي

رشد 8 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های خراسان رضوی طی فروردین ماه


مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به رشد 8 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های استان در فروردین امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، محمدمهدی یعقوب زاده با اشاره به رشد 8 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های استان در فروردین امسال گفت: از ابتدای فروردین تاکنون بیش از 7 میلیون و 935 هزار و 775 قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان صورت گرفته است.

مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 8 درصد یعنی 566 هزار و 975 قطعه رشد داشته است.

وی اظهار کرد: با جوجه ریزی انجام شده 15 هزار و 747 تن گوشت مرغ تولید و در پایان ماه مبارک رمضان و خرداد ماه آماده عرضه به بازار مصرف می شود که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل یک هزار تن افزایش را نشان می دهد.

یعقوب زاده بیان کرد: استان خراسان رضوی در سال گذشته 83 میلیون و 627 هزار قطعه جوجه ریزی داشته که در مجموع در مرغداری های گوشتی استان 157 هزار و 216 تن گوشت مرغ تولید شده است.

مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این استان امکان تولید بیش از 200 هزار تن مرغ گوشتی وجود دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 8 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های خراسان رضوی طی فروردین ماه

رشد 8 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های خراسان رضوی طی فروردین ماه