مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-04-25سياسي

نزاع های شخصی در سرخه نگران کننده است/ ثبت 113مورد در یکسال


استاندار سمنان با بیان اینکه نزاع های شخصی در سرخه نگران کننده است، گفت: سال گذشته 113 مورد نزاع در این شهرستان کوچک به ثبت رسیده که نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر شامگاه یکشنبه در نشستی با موضوع مسائل فرهنگی و موضوعات مرتبط با سرخه به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه نزاع های شخصی در سرخه نگران کننده است، تاکید کرد: در سال 99 فقط 113 مورد نزاع در این شهرستان به ثبت رسیده که باید در این زمینه کار بیشتری کرد.

وی با بیان اینکه 152 فرد معتاد در سرخه در سال 99 شناسایی شد و یک مقدار تعداد دستگیرشدگان مواد مخدر رو به افزایش است، افزود: بیشتر زندانیان سرخه به طور عمده بیکار و بی سواد هستند که نشان دهنده میزان اهمیت سواد در افزایش یا کاهش جرایم است.

جمعیت اتباع در سرخه استاندار سمنان بیان کرد: نرخ ولادت در سرخه روند کاهشی دارد و جرایم در شهرستان بالا نیست و مفاسد اجتماعی با توجه به فرهنگ غنی مردم این دیار کم است.

آشناگر با بیان اینکه بدون توجه به مرزها مردم مسلمان جهان یک امت واحد اسلامی هستند و نباید حساسیتی نسبت به این موضوع داشت، تاکید کرد: حضور اتباع بیگانه اگر مدیریت شود چالش نیست، لذا بر اساس آمار کمتر از یک هزار اتباع خارجی در سرخه زندگی می کنند که این تعداد از اتباع، در کنار جمعیت 15 هزار نفری سرخه، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع های شخصی در سرخه نگران کننده است/ ثبت 113مورد در یکسال

نزاع های شخصی در سرخه نگران کننده است/ ثبت 113مورد در یکسال