مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-04-25اقتصادي

واردات تخم چشم زده قزل آلا یک سوم شد


سال گذشته واردات تخم چشم زده ماهی قزل آلا نسبت به دو سال گذشته به یک سوم رسید و بخش اعظم نیاز کشور از تولید داخل تأمین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، نبی الله خون میرزایی در رابطه با برنامه های این سازمان در سال 1400 اظهار کرد: برای دستگاه های متولی امر تولید مانند شیلات، رفع موانع و تسهیل امور یکی از مأموریت ها و ضرورت های کار است.

وی در رابطه با رویکرد بخش صید و صیادی در سال جاری گفت: بخش صیادی همانند گذشته اهداف خود را با صید مسئولانه، توجه به پایداری ذخایر و همچنین صید از منابع کمتر برداشت شده، افزایش کیفیت محصولات صیادی و تقویت فرآوری و بسته بندی به پیش خواهد برد.

رییس سازمان شیلات ادامه داد: کیفیت محصولات را با همکاری های این سازمان با یونیدو افزایش خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آبزی پروری پرورش ماهیان گرمابی، سردآبی، خاویاری، زینتی و تیلاپیا را توسعه خواهیم داد، افزود: در زمینه خودکفایی در تولید تخم چشم زده ماهی قزل آلا و مولدسازی برای این نوع ماهی هم، اقدامات سال گذشته را ادامه خواهیم داد.

خون میرزایی ادامه داد: سال گذشته واردات تخم چشم زده ماهی قزل آلا نسبت به دو سال گذشته به یک سوم رسید و بخش اعظم نیاز کشور از تولید داخل تأمین شد، همچنین مولدسازی ماهی قزل آلا را در دستور کار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات تخم چشم زده قزل آلا یک سوم شد

واردات تخم چشم زده قزل آلا یک سوم شد