مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-04-24اجتماعي

عملیات اجرایی ساخت اولین برج پرنده نگری کردستان آغاز شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از آغاز عملیات اجرایی اولین برج پرنده نگری استان در حاشیه دریاچه زریبار مریوان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از آغاز عملیات اجرایی اولین برج پرنده نگری استان در حاشیه دریاچه زریبار مریوان خبر داد.

یعقوب گویلیان در بازدید از این پروژه اظهار کرد: این برج با متراژ 27 متر زیربنا و به منظور توسعه سایت پرنده نگری و صنعت گردشگری مریوان و در راستای معرفی پرندگانی که در محدوده دریاچه زندگی می کنند ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه های حفاظت از محیط زیست و پرندگان نادر محدوده دریاچه زریبار، آشنایی و شناخت بهتر مردم از آن ها است عنوان کرد: این برج اولین برجی است که به صورت تخصصی برای معرفی پرندگان در دریاچه زریبار مریوان راه اندازی خواهد شد و می تواند زمینه حضور هدفمند گردشگران داخلی و خارجی بیشتری در پسا کرونا در شهرستان مریوان را مهیا سازد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان دریاچه زریبار مریوان را به عنوان قطب گردشگری استان عنوان کرد و افزود: امکاناتی که در مرحله اول برای این سایت در نظر گرفته شده شامل تلسکوپ ها، سیستم رایانه، اینترنت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی ساخت اولین برج پرنده نگری کردستان آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت اولین برج پرنده نگری کردستان آغاز شد