مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-04-24سياسي

همدان جزء 7 استان پرخطر کرونایی


معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان اعلام کرد: طبق آمار وزارت بهداشت، استان همدان جزء هفت استان پرخطر کرونایی کشور بوده و این یک خطر و هشدار است.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان اعلام کرد: طبق آمار وزارت بهداشت، استان همدان جزء هفت استان پرخطر کرونایی کشور بوده و این یک خطر و هشدار است.

مصطفی آزادبخت شنبه 4 اردیبهشت ماه در ستاد استانی مقابله با کرونای همدان، تصریح کرد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی در دستگاه های دولتی توسط تیم های نظارتی بررسی شوند.

وی با بیان اینکه دهیاری ها و بخشداری ها پاسخگوی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در روستاها هستند، افزود: بانک ها زمینه رعایت پروتکل ها و مصوبات ستاد استانی را برای کارکنان و مراجعه کنندگان فراهم کنند.

آزادبخت اظهار کرد: در طول دوران شیوع کروناویروس، کادردرمان و علوم پزشکی استان تلاش های بسیار ارزشمندی برای پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در کشور انجام داده اند.

وی با بیان اینکه متولیان امر باید محل اجتماعات و ازدحام جمعیتی را به حداقل ممکن برسانند، خاطرنشان کرد: نظارت ها بر جامعه برای حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل ها و مصوبات ستاد استانی بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان جزء 7 استان پرخطر کرونایی

همدان جزء 7 استان پرخطر کرونایی