مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-24اقتصادي

پیش بینی استحصال 3600 کیلوگرم پیله تر در استان سمنان/ آغاز توزیع تخم نوغان


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به آغاز توزیع 180 جعبه تخم نوغان به متقاضیان در این استان گفت: فعالان حرفه نوغان داری می توانند برای تحویل تخم نوغان به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

- ایسنا/سمنان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به آغاز توزیع 180 جعبه تخم نوغان به متقاضیان در این استان گفت: فعالان حرفه نوغان داری می توانند برای تحویل تخم نوغان به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

مصطفی شاه حسینی اظهار کرد: با توجه به سازگاری اقلیمی و امکان رویش نهال توت و عمل آوری پیله تر امسال نیز توزیع تعداد 180 جعبه تخم نوغان در دستور کار معاونت بهبود تولیدات دامی قرار دارد.

وی افزود: با هدف توسعه پرورش کرم ابریشم هم زمان با هفته درختکاری اسفندماه 99 تعداد 12 هزار اصله نهال توت اصلاح شده رقم کن موچی به صورت رایگان توزیع شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در سال زراعی گذشته تعداد 150 جعبه تخم نوغان توزیع و به میزان 2 هزار و 340 کیلوگرم پیله تر استحصال شد؛ افزود: این روند نیز امسال ادامه داشته و ازاین رو با توجه به شروع فصل پرورش کرم ابریشم علاقه مندان به حرفه نوغانداری می توانند برای تحویل تخم نوغان به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی استحصال 3600 کیلوگرم پیله تر در استان سمنان/ آغاز توزیع تخم نوغان

پیش بینی استحصال 3600 کیلوگرم پیله تر در استان سمنان/ آغاز توزیع تخم نوغان