مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-04-24سياسي

کارگاه بزرگ صنایع دستی اصفهان در خوانسار راه اندازی می شود


معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: راه اندازی کارگاه بزرگ صنایع دستی استان اصفهان در حمام تاریخی خوانسار بهره برداری می شود.

- امیر حسین اسماعیلی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار داشت: در سال جاری همچون سال های گذشته رئوس برنامه های اوقاف از سوی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اولویت برنامه های اوقاف در سال جاری تأمین نیازهای عموم مردم از قبیل گوشت، طیور و محصولات کشاورزی است، ابراز داشت: بر این اساس دو پروژه در استان اصفهان برای تأمین گوشت اجرایی شده که یکی از آنها مزرعه شماره دو چاه آب امامزاده آقا علی عباس (ع) است که با 800 رأس دام در حال بهره برداری است.

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان پروژه دوم پرورش دام اوقاف اصفهان در کوهپایه در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه در موقوفه سلطان حسین صفوی معروف به فشارک کهنه که مزرعه پسته، پرورش شترمرغ، دام، تولید ماهی سردآبی با حضور سرمایه گذار به مجوز رییس سازمان اوقاف در دست بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه بزرگ صنایع دستی اصفهان در خوانسار راه اندازی می شود

کارگاه بزرگ صنایع دستی اصفهان در خوانسار راه اندازی می شود