مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-04-24ورزشي

به المپیکی شدن تیم بسکتبال سه نفره بانوان امید زیادی داریم


رییس فدراسیون بسکتبال ابراز امیدواری کرد که تیم سه نفره بانوان از حضور در رقابت های گزینشی المپیک بتواند برای سفر به توکیو و شرکت در بازی های 2020 کسب سهمیه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین طباطبایی روز جمعه در جریان بازدید از اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان که برای حضور در دو مرحله رقابت های گزینشی المپیک آماده می شود، گفت: سال گذشته بلافاصله پس از اتمام رقابت های لیگ برتر بانوان، سرمربی تیم سه به سه نسبت به انتخاب اردونشینان تیم اقدام کرد تا بر اساس برنامه اعلام شده و مصوب، اردوی آماده سازی این تیم آغاز شود.

تاکنون یک مرحله اردوی دختران سه به سه برگزار شده و در حال حاضر هم اردوی دوم در جریان است.

وی با یادآوری اینکه رقابت های گزینشی المپیک در بسکتبال سه نفره بانوان طی دو مرحله در اتریش و مجارستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در اولین رویداد تمام کشورهای قدرتمند دنیا که هنوز کسب سهمیه نکرده اند مانند آمریکا، کانادا، استرالیا و .

شرکت دارند.

از این رقابت ها سه تیم صاحب سهمیه المپیک می شوند و به چهار تیمی که پیش از این بر اساس رنکینگ جهانی انتخاب شده اند، اضافه خواهند شد.

رییس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران شانس زیادی برای کسب سهمیه از رقابت های مجارستان ندارد اما نسبت به کسب سهمیه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به المپیکی شدن تیم بسکتبال سه نفره بانوان امید زیادی داریم

به المپیکی شدن تیم بسکتبال سه نفره بانوان امید زیادی داریم