مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-04-24اجتماعي

حامیان حیوانات مانع ساماندهی سگ های بلاصاحب هستند


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اینکه حامیان حیوانات نیز  به نوبه خود مانعی برای ساماندهی این سگ ها محسوب می شوند، توضیح داد: - ایسنا/البرز رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اینکه حامیان حیوانات نیز  به نوبه خود مانعی برای ساماندهی این سگ ها محسوب می شوند، توضیح داد: متاسفانه حامیان حیوانات اغلب  اجازه زنده گیری این سگ ها را نمی دهند و همین امر اجرای طرح ساماندهی سگ های بلاصاحب را کند کرده است.

محمد مسیبی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه برخی از شهروندان در خصوص وضعیت سگ های بلاصاحب و سرگردانی که باعث مزاحمت و ترس ساکنان برخی مناطق کرج شده، اظهار کرد: در حال حاضر دو پیمانکار با شهرداری کرج برای جمع آوری این سگ ها همکاری دارند.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای این تعداد سگ بلاصاحب در سطح شهر دو پیمانکار کافی است، گفت: هیچ یک از شهرهای اقماری و شهرستان های همجوار کرج برای ساماندهی سگ های خود پیمانکاری ندارند و بخشی از وظیفه آنها به دوش کرج افتاده است.

علاوه بر این امکانات و تجهیزات شهرداری کرج هم محدود است و فعلاً شرایط افزایش تعداد پیمانکاران را ندارد.

مسیبی با اشاره به اینکه حامیان حیوانات نیز به نوبه خود مانعی برای ساماندهی این سگ ها محسوب می شوند، توضیح داد: متاسفانه حامیان حیوانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان حیوانات مانع ساماندهی سگ های بلاصاحب هستند

حامیان حیوانات مانع ساماندهی سگ های بلاصاحب هستند